2011. augusztus 11., csütörtök

SERTÉSHÚS - Hagymás karajszeletek rizibizivel



Úgy adódott, hogy Berikém a megkérdezésem nélkül vásárolt (amúgy nagyon szép) friss karaj szeleteket csont nélkül. Mivel semmi más nem volt otthon, csak egy kis maradék lecsó, úgy döntöttem, hogy elég volt a Rántott húsból, rittyentek valamit a meglévő alapanyagokból.
Mivel a lecsó kevésnek bizonyult a 6 szelet húshoz, pirítottam még hozzá karikára vágott hagymát, amikor megpuhult hozzáadtam még egy kis pirospaprikát, és összekevertem a lecsóval.
A karaj szeleteket kiklopfoltam kicsit, megsóztam, megborsoztam pici lisztbe forgattam és nagyon forró kevés olajban kisütöttem gyorsan, majd belekevertem a lecsós hagymás szaftikába, és összeforraltam kb. 3 percig. Volt még otthon egy kis rizi-bizi, azzal tálaltam. Hát a nyolc szeletből nem sok maradt:-)))))
Ja! A fotó gyorsan készült,(ezért nem túl profi) mert ott ült mellette a Beri nyitott szájjal, evésre készen.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése